Regulamin

1. Sprzedaż towarów oferowanych w sklepie internetowym Novona.pl (dalej: Sklep) dzialającym pod adresem: www.novona.pl odbywa się na zasadach niniejszego Regulaminu.
2. Sklep jest prowadzony przez firmę Novona Joanna Jesionkiewicz, nr NIP 9511230125, nr Regon 145822920, siedziba firmy: 05-552 Wola Mrokowska, ul. Brzozowa 2 B
3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.

OFERTA HANDLOWA

1. Sklep oferuje do sprzedaży biżuterię.
2. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek vat).
3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian cennika towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty oraz przeprowadzania akcji promocyjnych i wyprzedaży.
4. Na życzenie klienta wystawiane są faktury vat. Dane do faktury należy wpisać w formularzu zamówienia.

ZAMÓWIENIA

1. Zamówienie złożone przez Klienta na stronie www.novona.pl stanowi ofertę w rozumieniu przepisów prawa cywilnego. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji zawarta zostaje umowa sprzedaży na warunkach indywidualnie ustalonych z klientem.
2. Poprawne złożenie zamówienia wymaga podania przez klienta danych osobowych, adresowych i kontaktowych - wykorzystywanych przez Sklep wyłącznie do realizacji zamówienia oraz akceptacji Regulaminu.
3. Przyjęcie zamówienia do realizacji oraz każdy kolejny etap jego realizacji zostanie potwierdzone przez Sklep drogą e-mail.
4. Koszty i sposoby wysyłki zostały szczegółowo określone w działach: "Formy płatności" i "Koszt i dostawy".
5. W przypadku ewentualnych problemów z realizacją zamówienia, klient będzie o nich powiadomiony przed realizacją zamówienia przez obsługę Sklepu w celu ustaleniu innych możliwości lub anulowania zamówienia.
6. Realizacja i wysyłka zamówienia następuje najczęściej w ciągu dwóch dni roboczych, jednak nie dłużej niż w ciągu siedmiu dni roboczych od momentu zaksięgowania należnej za zamówienie zapłaty.
Sklep nie ma wpływu na ewentualne opóźnienia dostawy wynikające z winy Poczty Polskiej i firm kurierskich.
7. Odpowiedzialność właściciela Sklepu za dostarczenie wadliwego towaru jest ograniczona do wymiany towaru na nieuszkodzony lub zwrotu zapłaconej kwoty.
8. Realizacja zamówień odbywa się według kolejności ich składania.
9. Zamówienia nieopłacone w ciągu 10 dni od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji będą anulowane.
10. Od 1 stycznia 2020 r., zgodnie z ustawą z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw(Dz.U. poz. 1520), sprzedawca może wystawić nabywcy (podatnikowi VAT) fakturę do paragonu tylko jeśli paragon ten będzie zawierał NIP nabywcy. W związku z tymi zmianami, prosimy o wybranie opcji "faktura" oraz podanie nr NIP w trakcie składania zamówienia.

DOSTĘPNE FORMY PŁATNOŚCI
 
>Tradycyjny przelew na rachunek firmy wskazany w zamówieniu
>Płatność online
>Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro
>Za pobraniem - płatność gotówka u kuriera przy odbiorze przesyłki
>Płatność gotówką lub kartą w sklepie stacjonarnym

ZWROT TOWARÓW

1. Klient ma prawo do rezygnacji z zakupionego towaru w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki na podstawie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W takim przypadku zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego, a zwracany towar musi być nowy i nie może nosić śladów użycia. Klient zwracający towar jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia go przed ewentualnym uszkodzeniem w czasie transportu.
2. Zwracany towar należy wysłać na adres firmy: Novona Joanna Jesionkiewicz, ul. Brzozowa 2 B, 05-552 Wola Mrokowska
3. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
4. Zwrotu należności za zwracany towar, uiszczonych przez klienta, Sklep dokonuje w ciągu siedmiu dni roboczych od daty doręczenia przesyłki, przelewem na konto wskazane przez Klienta.
5. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
 
REKLAMACJE
 
1. Nasze produkty objęte są gwarancją i rękojmią.
2. Czas rozstrzygnięcia zgłaszanej reklamacji to 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
3. Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres: novona@novona.pl lub telefoniczną: nr tel. 600888206
4. Reklamowany towar wraz z formularzem reklamacji oraz kopią dowodu zakupu należy wysłać na adres firmy: Novona Joanna Jesionkiewicz, ul. Brzozowa 2 B, 05-552 Wola Mrokowska
5. Reklamacjom nie podlegają produkty zniszczone lub zdeformowane wskutek nieodpowiedniego użytkowania przez klienta oraz noszące ślady samoczynnych zmian, np. ścieranie się z elementów powłok posrebrzanych czy pozłacanych co jest naturalnym procesem.
6. W przypadku ewentualnych reklamacji, można żądać wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad lub odstąpienia od umowy kupna (zwrotu należności).
 
POLITYKA PRYWATNOŚCI
 
Przez korzystanie ze stron i aplikacji wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z tą polityką. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas plików cookie, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania stron oraz aplikacji.
Firma Novona używa ciasteczek w różnych celach: by strony i aplikacje działały szybciej i by były łatwiejsze w użyciu, aby lepiej dopasować treści do twoich oczekiwań i zainteresowań oraz do zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają w poprawianiu funkcjonalności i zawartości stron i aplikacji. Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl